S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

KONTAKTY

Shabby.cz
info@shabby.cz

NOVINKY

arr3Návod pro instalaci nástěnných hodin Velké nalepovací nástěnné hodiny jsou originálním doplňkem na zeď. Ať už jsou dotvářejícím...

Jak nakupovat
Jak nakupovat

Informace, jak nakupovat ...

provedeme Vás jednotlivými kroky objednávky tak, aby pro Vás byl nákup na našich stránkách co nejjednodušší. Projdeme zde informace o počátečním vyhledáním zboží až po odeslání objednávky do našeho systému.


Vyhledávání zboží

Vyhledat zboží na našich stránkám můžete několika způsoby. Zboží můžete vyhledat pomocí otevírání jednotlivých kategorií a podkategorií přímo na e-shopu, to znamená, že si zvolíte nějakou kategorii, například Retro, čím se Vám zobrazí včechny produkty v této hlavní kategorii. Máte-li zájem o určitý druh zboží, například hledáte stůl, zvolíte si podkategorii Stoly. V této podkategorii se ve výpisu produktů zobrazí pouze zboží zařazené do této kategorie. Už si stačí jen vybrat nejvhodnější produkt přímo pro Vás.


Na našem e-shopu máte k dispozici několik filtrů, které Vám usnadní vyhledávání produktů. Hlavním vyhledávacím filtrem je na úvodní straně políčko pro vepsání hledaného výrazu, či kodu zboží, poté potvrdíte tlačítkem Enter popřípadě kliknutím myší na lupu. Další filtry najdete po vkročení do jakékoli kategorie,  nad výpisem produktů se zobrazuje aktivní filt v dané kategorii. Máte možnost filtrovat v rozmezí ceny, od nejlevnějšího po nejdražší, podle názvu, či stanovaní cenového rozpětí.

Detail produktu, výběr vlastností a vložení do košíku

Po kliknutí na produkt například z výpisu kategorií se dostanete na produktovou kartu. Tady naleznete informace, jako jsou rozměry produktu, materiál, barva, velikost atd. Některé z produktů mají takzvané vlastnosti (varianty), např. barevné provedení povrchové úpravy nebo potahové látky. Tyto vlastnosti vyberete kliknutím na jednotlivé rozklikávací okna, jako je například barva, vyberete si Vámi preferovanou barvu a kliknete na ní, vybraná varianta se označí a můžete pokračovat s dalším výběrem. Pokud má nějaký produkt varianty, nelze ho vložit do košíku dokud nevyberete variantu v jaké Vám máme zboží dodat. Zboží vložíte do košíku kliknutím na tlačítko koupit.

Nákupní košík

Po úspěšném vybrání produktu a jeho vložení do košíku budete automaticky přesměrováni do prvního kroku košíku. V tomto kroku máte možnost upravovat množství zakoupených kusů, popř. vybranou položku z košíku odstranit.  Dále můžete kliknout na tlačítko pokračovat v nákupu a budete přesměrováni na hlavní stránku e-shopu, kde můžete vložit do košíku další produkty. K vyhledání dalších produktů lze použít také vrchní vyhledávací okno nebo v levém panelu opět vyberete z nabídky produktů.

Dalším krokem v košíku je možnost nákupu a to jako neregistrovaný zákazník bez nutnosti registrace. Další možností je přihlášení do uživatelského účtu nebo možnost si vytvořit uživatelský účet. Výhodou vlastnictví uživatelského účtu je absolutní přehled na svými objednávkami, možnost dodatečného stažení faktury nebo kontroly a úpravy zadaných údajů. Registrovaní zákaznící získávají různé výhody např. slevy pro další nákup, informace o slevových akcích nebo informace o novinkách a zajímavostech z našeho obchodu.

Výběr dopravy a platby

V tomto kroku si vyberete dopravu a platbu Vámi objednávaného zboží. Na výběr máte platbu předem (bankovní převod). Nebo platbu při převzetí (na dobírku). Zboží zasíláme kurýrními službami v rámci ČR, SK a po dohodě v rámci EU nebo Českou poštou. Objemné zboží zasíláme Českou poštou na paletě. O tom, zda bude zboží odesláno na paletě nebudete informováni při vytváření objednávky, sdělí Vám to náš pracovník přied expedici zboží. Každá zakázka je posuzována individuálně, záleží hlavně na hmotnosti a objemu zásilky.

Osobní a fakturační údaje

V dalším kroku zadáváte fakturační údaje a dodací adresu. Správné vyplnění těchto údajů je předpokladem k úspěšnému vyřízení objednávky. Nezapomínejte prosím vyplnit povinné údaje označené hvězdičkou. Pokud chcete nakoupit na firmu, nezapomínejte na vyplnění firemních údajů (IČ, DIČ, jméno firmy). Zboží lze zaslat i na jinou adresu, než je fakturační.

Souhrn a odeslání objednávky

V posledním kroku košíku se dostanete k rekapitulaci objednávky. Můžete překontrolovat Vámi zadané osobní údaje, uvidíte celkovou cenu objednávky, zvolenou platbu, dopravu, vybrané zboží. Pokud zde najdete nějakou chybu, musíte se vrátit k příslušnému kroku objednávky a chybu opravit, v souhrnu objednávky nelze nic přepisovat. Před odesláním objednávky se nezapomeňte seznámit s obchodními podmínkami. Poslední, co musíte provést pro odeslání objednávky do našeho systému je kliknout na tlačítko dokončit objednávku.


Zpracování objednávky

Po odeslání objednávky do našeho systému Vám náš systém vygeneruje automatické potvrzení o příjetí objednávky, které odešle na Váš email. V potvrzení o přijetí objednávky uvidíte Vámi objednané zboží a jeho celkovou cenu. Každé objednávce se věnuje některý z našich pracovníku individuálně. Po jeho kontrole objednávky a překontrolování skladových zásob Vám odešle email s informacemi - jako jsou platební údaje a předpokládaný termín expedice objednaného zboží. Pokud budou chtít naši pracovníci doplnit nějaké údaje, budou Vás kontaktovat telefonicky nebo emailem.


Doručení zboží

V den expedice obdržíte vygenerovaný e-mail s informací o odeslání zboží. Další informace k zásilce, např. termín doručení nebo číslo zásilky, obdržíte e-mailem a popř. i sms zprávou od přepravce, který převzal Vaši zásilku k doručení.

Díky kvalitnímu a pečlivému balení se snažíme minimalizovat škody při převozu. Bohužel je nedokážeme nikdy úplně odstranit, proto Vás jako naše zákazníky prosíme o pečlivé překontrolování objednaného zboží před jeho převzetím. Pokud uvidíte nějaké poškození zásilky, sepište s řidičem reklamační protokol, urychlíte tím vyřízení případné reklamace a informujte nás prostřednictvím telefonu nebo e-mailu do 24 hod. o vzniklé situaci.

Naším cílem je spokojený zákazník

Vždy se snažíme, aby náš zákazník byl s nákupem spokojený.

Děkujeme Vám za Vaši přízeň a přejeme příjemný nákup.